Ne Aradın Gülüm?

23 Şubat 2012 Perşembe

Yürüyüş...

Ben Türk'üm Arkadaş...

Vatanımda değil dünyada ölen her insan için üzülürüm... Ama şehidime ağlarım... Vatanıma kastedildiğini görür kahrolurum... Oynanan oyunları görür, benim ulusumun anlamamasının cahilliğinden olduğunu bilir beynimi kemiririm..

Orduma güvenir, tek sığınacağım kapı olduğunu bilirim...

2 gerçeğim vardır, biri ATA'm diğeri AİLEM...

Oğlum var... 4 yaşında...Orhan Bartu...Dedesi gibi olacak inşallah... Her Mustafa Kemal Atatürk resmi gördüğünde, o dili dönmez haliyle " Atatüyk Öldü, çok öslee been" demesiyle gurur duyarım... İlkelerini İnkılaplarını koruyup kollayacak bir evlat yetiştirmektir amacım...

Şimdi şu yürüyüşe katılan 10 binlerin içindeki arkadaşlara sorarım...

Bu hayattaki amacınız ne?

Neyin adaleti için yürüdünüz?

Bu ülkenin GENELKURMAY BAŞKANI "terörist, silahlı terör örgütü kurmak" suçlarıyla göz altına alındı... Demek ki adil bir kararmış, ben yürüyen görmedim...

Son 9 yıl içinde 1500'den fazla ana kuzusunu toprağa verdik... Yürüdünüz mü?

Sadece taraftarı olduğunuz takıma haksızlık olduğunu görünce mi mitingler yapıp sokaklara döküldünüz?

Hiç ATATÜRK maskesi taktık mı? yürüdük mü adaletsizsiniz diye?

Dokunmayın 19 Mayıs'ıma, 23 Nisan'ıma 30 Ağustos'uma diye?

Ben sinirli, ağzı bozuk adamımdır...

Son lafım şu yürüyüşte bulunanlara, 3 maymunu oynayanlara, dağda vurulana sivil, GMK Başkanına terörist muamelesi yapanlara...

Bu dünyada olmazsa, öbür dünyada hepinizle hesaplaşamak için gün sayıyorum...

Küfür yemeden dağılın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder